Curs Manager de Proiect

Male working in an officeCURS MANAGER DE PROIECT 25 -29 Septembrie 2017, Iasi

Alaturi de Voi este un exemplu de buna practica in ceea ce priveste atragerea in comunitate a peste 18 milioane de euro, implementarea a peste 70 de proiecte cu finantare europeana si redactarea a peste 150 de cereri de finantare!

Vrei sa stii totul despre accesarea fondurilor europene si cum sa faci rost de bani nerambursabili pentru solutiile tale la problemele din comunitate? Vrei sa profiti de o oportunitate de dezvoltare profesionala si sa-ti construiesti o cariera in accesarea si implementarea de proiecte europene?

Te invitam sa intri in echipa managerilor de proiect performanti si bine cotati pe piata de consultanta, pe care Fundatia ”Alaturi de Voi” Romania i-a format pana in prezent. Pentru a fi cel mai bun, invata de la cei mai buni!

Vei invata cum sa-ti maresti sansele pentru a-ti fi finantat proiectul, precum si subtilitati tehnice pentru implementarea acestuia.

Obiectivul cursului este de a va pregati pentru ocupatia de Manager proiect (cod COR 242101, cod COR vechi 241919). Obtinerea certificarii va da dreptul de a practica meseria de Manager Proiect.

 

bbb

Locatia: Iasi, Romania

Durata: 4 zile, 8 ore/ zi, 32 ore

Metoda invatarii experientiale: 70% din timp va fi alocat aplicatiilor practice, iar lucrul in echipa va stimula creativitatea si va simula modul in care lucreaza echipele de proiect.

Ce vei invata la curs?

  • Identificarea liniilor de finantare de la Comisia Europeana si alti finantatori: – verificarea eligibilitatii, corelarea ideii tale cu ghidul de finantare;
  • Elaborarea unei cereri de finantare: – identificarea nevoii, stabilirea scopului, obiectivelor, graficul de activitati, matricea logica a proiectului, metodologia de implementare, resursele implicate, managementul riscurilor, managementul resurselor umane, valoarea adaugata, bugetul, descrierea capacitati tehnice si financiare a aplicantului, anexele la cererea de finantare;
  • Implementarea proiectului: – semnarea contractului de finantare, formarea echipei de implementare a proiectului, realizarea achizitiilor pe proiect, respectarea identitatii vizuale a proiectului, modificari contractuale prin notificare sau act aditional, raportarea tehnico-financiara pe proiect, monitorizarea si evaluarea proiectului, cash flow si cofinantarea proiectului.

Cine poate participa la curs?

Orice persoana, cu studii superioare, care intelege ca invatarea este un proces continuu, iar ceea ce avem de valoare sunt dorinta noastra de a cunoaste mai mult! Daca ai si o idee de proiect, esti omul potrivit la locul potrivit, pentru ca te vom ajuta sa impachetezi totul intr-o solutie, in care orice finantator va avea incredere, si va investi cu succes! Pentru ca venim de la Iasi, special pentru tine, ne-am gandit ca iti va fi si mai usor sa profiti de aceasta oportunitate de formare!

 

Daca aveti dubla cetatenie, puteti avea dubla recunoastere!

Pentru participantii din R. Moldova, care au cetatenie romana, facillitam, dupa absolvirea cursului, sustinerea unui examen la Iasi, pentru a obtine si un certificat eliberat de Autoritatea Nationala penru Certificari, care este valabil pe teritoriul Uniunii Europene.

Completeaza formularul de inscriere:
inscrieri

Testimoniale Video

Testimonial Dna Alina Resetnicov, Director NEXUS Edineț, pentru cursul manager de proeict desfasurat in Chisinau in perioada 23-27 Noiembrie 2015 cu sprijinul Fundatiei Alaturi de Voi Romania si Ecoul Cernobilului.

Testimonial Dna Anastasia Radu, Content Manager la Nexus, pentru cursul manager de proeict desfasurat in Chisinau in perioada 23-27 Noiembrie 2015 cu sprijinul Fundatiei Alaturi de Voi Romania si Ecoul Cernobilului.

Cine sunt formatorii?

Angela Achitei

Angela ACHITEI, asigura de mai bine de 14 ani managementul organizational al Fundatiei ”Alaturi de Voi” Romania (ADV), timp in care conceput si manageriat implementarea unui numar de 70 de proiecte si programe, valoarea acestora depasind 18 mil de euro.

Este printre primii implementatori de proiecte de preaderare/ aderare a României la UE, precum si de proiecte de cooperare transfrontaliera Romania – R. Moldova – Ukraina. A scris si implementat proiecte finantate prin Comisia Europeana, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane, Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Fondul ONG in România – granturile SEE 2009 – 2014, Contributia Elvetiei pentru Uniunea Europeana extinsa, Fondul Global de Combatere a HIV/SIDA, TBC si Malarie, PHARE, UNICEF, UNAIDS, USAID s.a.. De asemenea, este unul din membrii fondatori ai Coalitiei ONG pentru fonduri structurale, cu rol activ in reglementarea si implementarea fondurilor structurale in România.

Pe lânga studiile de baza: – licentiata in asistenta sociala, master in educatie integrata, studii postuniversitare in economie sociala si, in prezent, doctorand in managementul strategic al afacerilor de economie sociala- a urmat mai multe formari in management organizational, management de proiect, management al resurselor umane, advocacy si lobby, formator si achizitii publice.

Angela este si trainer, investind in dezvoltarea celor din jur, peste 700 de ore de formare in domenii precum management de proiect, economie sociala, formator, antreprenor economie sociala, manager in intreprindere sociala si a contribuit cu informatii ca autor /supervizor la 17 publicatii si cercetari realizate in cadrul fundatiei si nu numai.

Motto: ”Nici un lucru de valoare nu se naste din ambitie sau dintr-un simplu simt al datoriei. Mai degraba, aceste lucruri apar din dragoste fata de oameni si fata de lucruri obiective.” Albert Einstein

 

Manuela IftimoaeiManuela IFTIMOAEI, are 15 ani de experienta profesionala in domeniul managementului de proiect (redactare, coordonare, supervizare, raportare).

A scris si accesat finantari pe diferite programe şi linii de finanţare, precum: Fondul Global de Lupta impotriva HIV/SIDA, TBC şi Malariei; PHARE; UNICEF; Banca Mondiala; USAID; UNODC; Fondul Social European; Comisia Europeana; Organizatia Internationala pentru Migratie; Ministerul Afacerilor Externe; Fondul ONG in Romania – granturile SEE 2009-2014, Contributia Elvetiei pentru Uniunea Europeana extinsa, s.a.;

Manuela a asigurat managementul unui numar de 20 proiecte cu finantarea Fondului Global de Lupta impotriva HIV/SIDA, TBC si Malarie; PHARE; UNICEF; Fondul Social European; granturi elvetiene; proiecte de cooperare transfrontaliera Romania – R. Moldova – Ukraina; granturi norvegiene, s.a.; De asemenea, a oferit consultanta privind implementarea de proiecte europene in cadrul Centrului de Resurse al ADV România, dezvoltat cu finantare prin Fondul Social European.

Pe lânga studiile superioare in asistenta sociala si master in probatiune, Manuela are studii postuniversitare de economie sociala si formari suplimentare in manager de proiect, evaluator proiecte, formator, expert achizitii publice, lobby si advocacy.

Manuela are peste 400 de ore ca formator, pe teme legate de management de proiect, economie sociala, antreprenoriat, peer-education, cursuri adresate diferitor categorii de specialisti (reprezentanti APL, medici, cadre didactice, asistenti sociali, etc), dar si persoane din grupuri vulnerabile (persoane cu dizabilitati, persoane private de libertate, persoane care provin din mediul rural, tineri cu comportamente la risc, etc.). Este autor si coautor a 12 publicatii si articole aparute in ghiduri si lucrari de specialitate, iar in timp a participat la 6 studii si cercetari in domeniul stiintelor sociale.

 

Când si unde are loc?

Cursul va avea loc in perioada 27-31 Martie 2017, la sediul Fundatiei Alaturi de Voi Romania (strada Bazinelor nr. 5, sat Uricani, comuna Miroslava), in fiecare zi, intre orele 9.00-17.00. Prezenta este obligatorie pe toata perioada de derulare a cursului.

 

Cât ma costa?

Pentru acest curs, ADV Romania are un numar de 30 de locuri la pretul de 720 lei/persoana.

In cazul in care achitati integral taxa de participare cu 10 zile inainte de inceperea cursului obtineti o reducere de 15%.

Taxa acopera costurile de:

  • suport de curs in format electronic
  • certificat absolvire recunoscut de Ministerul Educatiei
  • materialele utilizate in formare

Beneficiati de inca o reducere preferentiala dupa cum urmeaza:

  • 5 euro reducere, daca veniti la curs impreuna cu o cunostinta. Va rugam sa ne comunicati numele dvs. si numele persoanei invitate pe mail cursuri@alaturidevoi.ro ca sa putem procesa aplicatia;
  • Pentru grupele mai mari de 4 persoane din partea unui angajator, taxele de participare se negociaza! In acest sens, va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa cursuri@alaturidevoi.ro si sa precizati numarul de persoane care doriti sa participe la curs.

Cum ma inscriu?

  • Prima conditie pe care trebuie sa o indepliniti pentru a participa la cursul de manager de proiect este sa fiti absolvent al unei institutii de invatamânt superior.
  • Completati formularul de inscriere
    inscrieri
  • Verificati-va adresa de e-mail – veti primi un mesaj de confirmare din partea noastra.
  • Pentru locurile cu taxa, dupa primirea confirmarii, va rugam sa achitati taxa de participare la banca mentionând ”taxa participare curs manager proiect _ Nume cursant”. Datele noastre bancare (cont Euro) sunt: RO59 RZBR 0000 0600 1315 7866 detinut de catre Fundatia Alaturi de Voi România la banca RAIFFEISEN BANK – RZB Agentia Bucium Iasi, Str Bucium nr 19, Bl B2-1, Sc A, Parter, Iasi. 
  • O copie dupa dovada platii, alaturi de copiile scanate dupa urmatoarele documente necesare in vederea eliberarii certificatului de absolvire a cursului, se vor trimite pe email la adresa cursuri@alaturidevoi.ro: 
    1. Carte de identitate;
    2. Certificat de casatorie (daca este cazul);
    3. Certificat de naştere;
    4. Copie dupa ultima diploma de studii;
    5. Copie dupa documentul care atesta achitarea taxei de participare.

Factura fiscala in original este, de regula, predata in prima zi a cursului sau, la cererea dumneavoastra, va va fi expediata si prin email.

Pentru inscrieri si informatii suplimentare:

  • Romania: Fundatia ”Alaturi de Voi” România, Director centru Iasi Alina Paduret, telefon fix 0040/232275568, mobil 0040/0757110236, e-mail cursuri@alaturidevoi.ro

 

Va asteptam cu drag!

 

acreditare chisinauAutorizatie